PROCEDURA APLIKACYJNA

  1. Wypełnienie formularza online, zawarcie umowy, wpłata opłaty organizacyjnej. 
    – wypełniasz online formularz rejestracyjny TUTAJ
    – otrzymujesz zwrotnego maila z umową, drukujesz ją, podpisujesz i wysyłasz skan/zdjęcie
    na adres: biuro@thebestway.pl lub przychodzisz podpisać umowę do biura
    – wpłacasz opłatę organizacyjną gotówką w biurze lub przelewem na konto.
  2. Interview z języka angielskiego. 
    – rozmowę przeprowadzamy w biurze lub telefonicznie w dniu podpisania umowy
    – jeżeli nie jest możliwa rozmowa w dniu zapisu umawiamy się w ciągu 7 dni od rejestracji.
  3. Wpłata 1 raty
    – przy zapisie do końca roku 1 ratę 200$ wpłacasz w terminie 30 dni od rejestracji
    – przy zapisie od początku roku, 1 ratę 200$ wpłacasz w terminie 14 dni od rejestracji.
  4. Uzupełnienie aplikacji online. Otrzymanie/potwierdzenie oferty. Dopłata.
    – biuro wysyła Tobie dostęp do bazy online, gdzie uzupełniasz swoje dane oraz dokumenty
    – uczestnik w opcji FULL wybiera ofertę i ma rozmowę z pracodawcą w wyznaczonym terminie
    – uczestnik w opcji SELF składa kontrakt w uzgodnionym terminie
    – dopłata za program w terminie 3 dni od otrzymania/potwierdzenia kontraktu
    z pracodawcą.
  5. Aranżacja biletu lotniczego.
    – bilet można aranżować najwcześniej po otrzymaniu kontraktu z pracodawcą
    – przelot możesz zarezerwować samodzielnie lub przez biuro.
  6. Akceptacja przez Fundację, wystawienie dokumentu DS –2019.
    – Fundacja sprawdza poprawność profilu uczestnika i jego dokumentów
    – Fundacja wystawia dokument DS-2019, niezbędny do ubiegania się o wizę J-1.
  7. Procedura wizowa.
    – uczestnik otrzymuje instrukcje wizowe
    – biuro składa dokumenty w konsulacie amerykańskim i umawia na rozmowę
    – rozmowy wizowe rozpoczynają się w marcu i trwają do czerwca
    – termin rozmowy zależy od tego kiedy uczestnik otrzyma kontrakt i czy w terminie uiści
    opłaty związane z wyjazdem.
  8. Wylot do USA.